.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طبرسي:اميدوار به حل مشكل گراني توسط مجلس هشتم هستيم

امام جمعه ساري گفت: مردم اميدوارند تا مشكلات مربوط به تورم و گراني توسط مجلس هشتم كم شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،نورالله طبرسي امروز در خطبه هاي نماز جمعه مركز استان مازندران گفت: گراني و تورم يك معضل جهاني است كه مسئولان بايد با تدبير اين مشكل را كاهش دهند.
وي با اشاره به اينكه بخشي از اين مشكلات مربوط به تحريم هاست افزود: در برابر تحريم ها جا خالي نمي كنيم و مردم از تمامي دست اندركاران بازار توقع دارند تا تورم را كم كنند.
خطيب نماز جمعه ساري حل مشكلات گراني، ايجاد اشتغال و فراهم شدن شرايط آسايش را از اولويت هاي كاري مجلس هشتم برشمرد.
نماينده مقام معظم رهبري در استان مازندران در بخش ديگري از سخنانش با مهم ارزيابي كردن جايگاه كارگران در توليد و اشتغال مولد اضافه كرد: دولتمردان بايد براي امنيت شغلي اين قشر تدابير آينده دار بينديشند.
وي سفر مقام معظم رهبري و حضور در جمع كارگران نمونه را اقدامي ارزشمند و در خور تحسين اعلام و بيان كرد: حضور ولايت فقيه در شيراز پر بركت و دشمن شكن بوده است.
طبرسي به شخصيت بي نظير علامه مطهري پرداخت و گفت: مطهري شخصيت كم نظيري است كه در آثار خود بهترين بيان را براي انعكاس عقايد انتخاب كرد.
امام جمعه ساري بر ضرورت پييگري مطالبات فرهنگيان تاكيد كرد و افزود: معلم بي انگيزه و مضطرب در تعليم و تربيت هچ گاه موفق نيست.
طبرسي در پايان با تاكيد بر اين نكته كه نبايد به بهانه هاي سياسي مدرسه و دانشگاه تعطيل شود ادامه داد: براي پاك بودن فضاي تعليم و تربيت معلمان وارد گروه هاي سياسي نشوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.